ما خط مشی خود را به عنوان سرلوحه کاریمان در ارائه خدمات مشاوره مدیریت بدین ترتیب به نگارش آورده ایم.

شرکت راهبران توسعه آراد این خط مشی را مهمترین هدف سازمانی  برگزیده و خود را نسبت به تامین و رعایت کلیه الزامات و قوانین ملی، بین المللی و سایر الزامات کاربردی مرتبط متعهد می داند و برای رسیدن به این هدف ، سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان مبتنی بر استانداردهای  ISO9001:2015  و ISO10002:2018  که چارچوبی برای تعیین اهداف می باشند را بعنوان الگو برگزیده است.این خط مشی راهکارهای جامعی است برای رسیدن به نشاط کاری منتج از رضایت مشتری از نحوه عملکردمان، زیرا به خوبی واقفیم که مهمترین پشتوانه و توسعه کاری ما، مشتریان خشنودی هستند که به ما انرژی و دلگرمی بیشتری می‌دهند برای ادامه مسیر در راستای دستیابی به:

((خوش‌نام‌ترین بودن در صنعت مشاوره مدیریت))

    بدین لحاظ رئوس اصلی خط مشی:

1- تغییر رویکرد مشتری راضی  به مشتری  وفادار و رسیدگی به موقع و موثر به شکایات احتمالی مشتریان

2- شایسته گزینی و شایسته پروری

3- تلاش برای استفاده از دانش روز در راه یادگیری و دانشگری

4-توجه به درونداد های مشتریان، کارکنان و سایر طرف های ذینفع

5- تلاش برای ایجاد محیط کاری با نشاط و تحول‌پذیر

اینجانب ضمن تعهد به پیگیری بهبود مستمر بر سیستم های مذکور در راستاي نیل به رئوس خط مشی و بازنگری مفاد این خط مشی به صورت سالانه نسبت به نتایج حاصل از عملکرد فرایند ها و فرصت ها و ریسک‌ها و جهت‌گیری   در راستای استراتژی های شرکت راهبران توسعه آراد و توجه به الزامات مالی، عملیاتی و سازمانی از مجموعه كاركنان تقاضا دارم که تمام كوشش خود را در راستاي تحقق اهداف و برنامه‌ها به كار گيرند.

مدیر عامل

25/05/1404